bett

Usch, gillar inte när hästarna inte trivs på betten man har, så ska försöka köpa ett varsitt nytt nu i veckan.


Något av dessa hade jag velat testa. Det raka gummipelhamet ska jag köpa till Pippi, already decided!
Celeste vill ha det 3-delade eggbettet ute i skogen/att dressyra på.

Kimblewickbettet vill jag med prova, på båda, så ska låna ett nästa vecka. Gagbettet tror jag hade funkat på båda två det med, ångrar att jag lämnade tillbaka det jag köpte för ett par månader sen.. ;)


Vad rider ni på? (ni få som hittat till min blogg dvs.)

 


Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

rakt gummi(svart) pelham med delta vid hoppning.

tredelat tränsbett vid dressyr

sen har jag flera bett till som jag varierar med :)

som nova-bett, kopparbett med rullar, rakt bett :)



och jag hittade hit av en slump ;)

2010-08-09 @ 01:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0