fläskläpp

15 juli 2010
- jag & pippi idag
Sådärja! Första hoppningen avklarad, sen jag fick hem Pippi.
Stack ner till banan och hoppade lite där. Gick bra, hoppa kan hon ju iallafall! & taggad var hon med, till tusen ;)
var dock i värsta grytan och höll på att svettas ihjäl!

Åkte till Växjö för att hämta hem sjuka hunden sen, hon har svalt nått skumt som vi hoppas på att kommer ut nån dag snart.. Sen blev det en snabbis till Tingsryd igen, här ser ni vad som kom med hem:


vet inte om jag ska ha kvar dom, gillar inte färgen riktigt..?

Celeste var taggad hon med, studsade och hade sig hela rundan. Men ändå lika snäll & underbar som alltid!

Precis innan vi skulle gå ut ur stallet blev det hallabaloo där inne när mamma stökade lite, så Celeste lyckades knocka mig i huvudet, så sitter inne med en saftig fläskläpp nu - ouch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0