jag + sovmorgon = <3

fick sovmorgon idag, eftersom jag jobbade till 2 inatt.
Red Celeste först vid lunch, och hon var supertjabbig i munnen, så ska låta bli det bettet ett tag till på henne.

Pippi tog jag nu efter 8 och red bort till Jennie och red på hennes ridbana, vi var ju dumma nog att flytta ifrån vår.. :(
Men det blev lite hoppning där, började med enstaka hinder, sen i en åtta och sist en hel bana.
Hon tittade inte, hon nuddade inte och hon var bara helt totalt underbar hästen!
Jennie berättade att Pippi nog trodde hindrena var högre, för hon hoppade som att de vore 120 ;) mycket power i denna!

yxnarums rf
blir kanske att åka hit den 1:a augusti..?

Nu ska jag sovelisova igen. godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0