östersjöfestivalen

ja, jag skulle på östersjöfestivalen en dag i år, jag var där alla 4 dagar - hur hände detta? :p

onsdag: gick bara runt & hälsade på folk. Kanske lite trött efter en heldag i Jhus ;)

torsdag: Hanna ringde & kom och hämtade mig. Vi träffade några olofströmmare/kyrkhultare och trippade runt på stan. Lagom mysigt :)

fredag: BÄSTA DAGEN! Var där först med Miranda, sen med Jusse & Louise och pojkarna.
Satt i en park och gungade ett tag innan vi gick mot stan & åkte karusell.
 Efter ett tag försvann alla, vetifan var dom tog vägen, åkte hem maybe? Men träffade några gamla klasskompisar, så slapp gå själv iallafall. Gick & mötte Miranda och käkade, sen åkte dom med hem & då gick jag till min kära far på nån pub knökfull av gubbar på 40+ - fiiint!
Fodrade min fader med kebab innan jag fixade chaffis hem vid 4, haha.

lördag: ÖSREGN. inte kul alls. bara kallt och hemskt.

& that's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0